Конкурс на отримання стипендій на навчання/стажування в Університеті Париж XII Валь-де-Марн (м. Париж/Кретей) в рамках програми Erasmus+ « International Office

Конкурс на отримання стипендій на навчання/стажування в Університеті Париж XII Валь-де-Марн (м. Париж/Кретей) в рамках програми Erasmus+

Львівський національний університет імені Івана Франка є партнером проекту програми «Еразмус+ КА1 — Міжнародна Кредитна Мобільність» з Університетом Пари́ж XII Валь де Марн, який фінансує Європейський Союз та Агенція Еразмус+ в Франції.

ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТА АСПІРАНТІВ

ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРАЦІВНИКІВ


ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТА АСПІРАНТІВ
Відповідно до умов проекту студенти ІІ та ІІІ курсів (бакалаври) та студенти I курсу магістратури таких факультетів ЛНУ імені Івана Франка:

1. Економічний факультет
2. Факультет міжнародних відносин (кафедра міжнародних економічних відносин, кафедра міжнародного економічного аналізу і фінансів)
3. Факультет управління фінансами та бізнесу

мають можливість навчатися в Університеті Париж XII Валь-де-Марн упродовж 5 місяців у першому семестрі 2017/2018 н. р. Переможцям конкурсу виплачуватимуть щомісячну стипендію (850 євро) та відшкодують витрати на проїзд за кошти проекту.

Кандидати повинні відповідати таким вимогам:

– бути студентом (кою) ЛНУ імені Івана Франка вище вказаних факультетів;
– володіти англійською або французькою мовою не нижче рівня В2.

Для здобуття індивідуального гранту необхідно до 11 травня 2017 року (включно) подати до Відділу міжнародних зв’язків Університету (вул. Університетська, 1, ауд. 209) такі документи АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ:
● резюме/СV (формат Europass) ;
● фотокопію закордонного паспорту;
● довідку про навчання в ЛНУ;
● підписаний студентом та координатором академічної мобільності від факультету план навчання (вимога набрати під час мобільноcті мінімум 30 кредитів ECTS за один семестр) в Університеті Париж XII Валь-де-Марн – Learning Agreement for Studies (перелік курсів студентам необхідно узгодити з деканатом для подальшого часткового або повного перезарахування вибраних дисциплін);
для бакалаврів – виписку з оцінками та кредитами з кожного предмету (Transcript of Records), завірену в деканаті або у Відділі міжнародних зв’язків; для магістрів – оригінал диплому бакалавра та додатку до диплому + виписку з оцінками та кредитами з кожного предмету за період навчання в магістратурі (Transcript of Records), завірену в деканаті або у Відділі міжнародних зв’язків (див. зразки);
● сертифікат про підтвердження знання англійської або французької мови не нижче рівня В2 (перевага надаватиметься офіційним сертифікатам, таким як TOEFL, IELTS, DELF/DALF тощо). У випадку відсутності сертифіката необхідно заповнити Language Assessment Sheet, який потрібно завірити у викладача іноземної мови та поставити печатку в деканаті;
● мотиваційний лист (максимальний обсяг – 1 сторінка формату А4).

Зразки оформлення допоміжних документів: http://international.lnu.edu.ua/outgoing-mobility/main-documents/transcripts/

Перелік курсів для складання індивідуального плану навчання в Університеті Париж XII Валь-де-Марн:
http://fseg.u-pec.fr/formations/ (французькою мовою);
http://fseg.u-pec.fr/servlet/com.univ.collaboratif.utils.LectureFichiergw?ID_FICHIER=1259768762300&ID_FICHE=314128&INLINE=FALSE (англійською мовою)

Всі документи необхідно:

– подати в паперовому вигляді у Відділ міжнародних зв’язків;

– надіслати (скановані копії по порядку згідно вимог одним файлом у форматі PDF, максимальний розмір – 15 Мб) на електронні скриньки: erasmus.coordinator@lnu.edu.ua та erasmus.agreements@lnu.edu.ua

Будь-які документи, надіслані після вказаного терміну, не будуть прийняті до розгляду.

Детальна інформація про Університет Париж XII Валь-де-Марн: http://fseg.u-pec.fr/

* Просимо звернути увагу, що кожен учасник самостійно покриває витрати на страхування та витрати пов’язані з отриманням дозволу на проживання в країні перебування під час мобільності. Сума витрат на подорож базується не на ціні самого квитка, а вираховується відповідно до відстані від домашнього до приймаючого університету за допомогою онлайн-калькулятора: http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/tools/distance_en.htm


Відбір студентів, номінованих на участь у програмі мобільності, буде здійcнюватися ЛНУ ім. Франка за такими критеріями:

академічна успішність (50%);

знання мови (30%);

мотивація (10%);

суспільна активність / заангажованість у наукову діяльність (10%).

Процедура зарахування. Відділ міжнародних зв’язків інформує учасників про результати конкурсу. Перевага надаватиметься студентам та аспірантам, які ще не брали участь у програмі мобільності Еразмус+. На підставі критеріїв відбору (за кожен окремий пункт критеріїв учасник отримує бали) формується рейтинговий список найсильніших кандидатів в порядку спадання, що дозволяє згодом сформувати список номінованих кандидатів на участь у програмі мобільності та резервний список. Заявники, які набирають найвищі бали проходять співбесіду у Відділі міжнародних зв’язків. Після співбесіди Відділ надсилає список номінованих осіб до університету, який приймає учасників мобільності в рамках програми Erasmus+. Остаточне рішення про прийняття або неприйняття номінованих кандидатів ухвалюється приймаючою стороною. У випадку відмови від участі у програмі мобільності номінованої особи, учасники з резервного списку подаються на розгляд приймаючого університету, відповідно до черговості у рейтинговому списку.


ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Відповідно до умов проекту викладачі таких факультетів ЛНУ імені Івана Франка:

1. Економічний факультет
2. Факультет міжнародних відносин (кафедра міжнародних економічних відносин, кафедра міжнародного економічного аналізу і фінансів)
3. Факультет управління фінансами та бізнесу

мають можливість пройти стажування в Університеті Париж XII Валь-де-Марн упродовж 5 днів у першому або другому семестрі 2017/2018 н.р.

Кандидати повинні відповідати таким вимогам:

– бути викладачем(кою) вище вказаних факультетів ЛНУ імені Івана Франка;
– володіти англійською або французькою мовою не нижче рівня B2.

Переможцям конкурсу виплачуватимуть стипендію та відшкодують витрати на проїзд за кошти проекту.

Для здобуття індивідуального гранту необхідно до 16 червня 2017 року (включно) подати до Відділу міжнародних зв’язків Університету (вул. Університетська, 1, ауд. 209) такі документи АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ:

● резюме/СV (формат Europass) з списком публікацій;
● фотокопію першої сторінки закордонного паспорту;
● довідку з місця роботи;
● підписаний викладачем (Mobility Agreement) або адміністративним працівником (Mobility Agreement for Training) та проректором з міжнародного співробітництва план стажування в Університеті Париж XII Валь-де-Марн;
● сертифікат про підтвердження знання англійської або французької мови не нижче рівня B2 (перевага надаватиметься офіційним сертифікатам, таким як TOEFL, IELTS тощо). У випадку відсутності сертифіката необхідно заповнити Language Assessment Sheet, який потрібно завірити у викладача іноземної мови (завідувача кафедри) та поставити печатку в деканаті;
● мотиваційний лист (максимальний обсяг – 1 сторінка формату А4)

Зразки оформлення допоміжних документів: http://international.lnu.edu.ua/outgoing-mobility/main-documents/transcripts/

Всі документи необхідно:

– подати в паперовому вигляді у Відділ міжнародних зв’язків;

– надіслати (скановані копії по порядку згідно вимог одним файлом у форматі PDF, максимальний розмір – 15 Мб) на електронні скриньки: erasmus.coordinator@lnu.edu.ua та ifnul.erasmusplus@gmail.com

Будь-які документи, надіслані після вказаного терміну, не будуть прийняті до розгляду.

Детальна інформація про Університет Париж XII Валь-де-Марн: http://fseg.u-pec.fr/

УВАГА! Для участі аспірантів, адміністративних працівників та викладачів ЛНУ ім. Франка у програмах академічної мобільності обов’язковим є встановлення попереднього контакту із приймаючим професором / кафедрою / науковим центром / неакадемічним підрозділом (окрім staff training weeks). Встановлення такого контакту є особистою відповідальністю аспіранта чи викладача університету (відділ міжнародних зв’язків може надати консультаційну допомогу).

Просимо також звернути увагу, що кожен учасник самостійно покриває витрати на страхування та витрати пов’язані з отриманням дозволу на проживання в країні перебування під час мобільності. Сума витрат на подорож базується не на ціні самого квитка, а вираховується відповідно до відстані від домашнього до приймаючого університету за допомогою онлайн-калькулятора: http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/tools/distance_en.htm


Відбір викладачів та адміністративних працівників, номінованих на участь у програмі мобільності, буде здійcнюватися комісією створеною за наказом ректора Університету, до якої входитимуть проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародної співпраці, представники Відділу міжнародних зв’язків, координатори угоди від факультетів та представники факультетів іноземних мов і/або філологічного факультету (в залежності від мови) за такими критеріями:

академічний профіль – оцінка позицій СV (40%);

знання іноземної мови (20%);

план викладання/cтажування (20%);

лист підтримки від приймаючої сторони (20%).

Перевага надаватиметься викладачам, які розробили курси іноземною мовою і висловили готовність навчати іноземних студентів в рамках програми обміну Еразмус+ у Львівському національному університеті імені Івана Франка, а також ініціаторам угод від факультетів та структурних підрозділів, які працювали над їх розробкою та втіленням.

Процедура зарахування. Відділ міжнародних зв’язків інформує учасників про результати конкурсу. На підставі критеріїв відбору (за кожен окремий пункт критеріїв учасник отримує бали) формується рейтинговий список найсильніших кандидатів в порядку спадання, що дозволяє згодом сформувати список номінованих кандидатів на участь у програмі мобільності та резервний список. Заявники, які набирають найвищі бали проходять співбесіду у Відділі міжнародних зв’язків. Після співбесіди Відділ надсилає список номінованих осіб до університету, який приймає учасників мобільності в рамках програми Erasmus+. Остаточне рішення про прийняття або неприйняття номінованих кандидатів ухвалюється приймаючою стороною. У випадку відмови від участі у програмі мобільності номінованої особи, учасники з резервного списку подаються на розгляд приймаючого університету, відповідно до черговості у рейтинговому списку.

CONTACTS

IFNUL International Office

Universytetska Str. 1, Room 209

Lviv, 79000, Ukraine

tel./fax: +38(032)239-41-15

vmz@lnu.edu.ua


IFNUL Preparatory School for International Students

Pasichna Str. 62b, Lviv, 79000

tel./fax: +38(032)251-34-38

adm-iec@lnu.edu.ua (admissions)


Find us:

QUESTIONS?