Ongoing Projects

Erasmus-plus_logo

Програма Еразмус+ за напрямом KA2 – Поточні проекти в ЛНУ / Erasmus+ Key Action 2 Ongoing Projects at IFNUL

* The European Commission support for the production of this website does not constitute an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

 

Розбудова потенціалу у сфері вищої освіти / Capacity Building in Higher Education (CBHE) Projects

1. Digital University – Open Ukrainian Initiative (DigiUni). Тривалість проєкту / Duration – 01.12.2023 – 30.11.2027. Coordinator – Taras Shevchenko National University of Kyiv, Ukraine. IFNUL Responsible Person – Professor Serhiy Riznyk

Цифровий університет – Відкрита українська ініціатива. Мета проєкту: вплинути на хаотичні процеси цифрової трансформації в освіті задля створення єдиної цифрової освітньої екосистеми України, яка забезпечить безперервну, високоякісну, інклюзивну та прозору освіту, незалежну від місцезнаходження учасників, з використанням наявних цифрових інновацій в освітній галузі та зрозумілою парадигмою додавання майбутніх інновацій.

Digital University – Open Ukrainian Initiative. The goal of the project is to influence the chaotic processes of digital transformation in education in order to create a single digital educational ecosystem of Ukraine, which will provide continuous, high-quality, inclusive and transparent education, regardless of the location of participants, using existing digital innovations in the educational field and a clear paradigm of adding future innovations.

2. Modernization of Legal Education for the Support of European and Euro-Atlantic Integration of Ukraine (EU4UA). Тривалість проєкту/Duration – 01.11.2023–31.10.2026. Coordinator – Ivan Franko National University of Lviv. IFNUL Responsible Person – Professor Olena Boryslavska

Модернізація правничої освіти для підтримки європейської та євроатлантичної інтеграції України. Мета проєкту: підвищення спроможності українських правничих шкіл у наданні студентам знань та компетенцій, необхідних для правового забезпечення європейської та євроатлантичної інтеграції України, високопрофесійними викладачами та за модернізованими програмами основних правничих дисциплін, а також поширення впливу на ширше громадянське та політичне середовище.

Modernization of Legal Education for the Support of European and Euro-Atlantic Integration of Ukraine. The goal of the EU4UA project is the following: increasing the capacity of Ukrainian law schools in providing students with the knowledge and competencies necessary for the legal support of the European and Euro-Atlantic integration of Ukraine by highly professional teachers and according to modernized syllabi of core legal disciplines, as well as dissemination of impact onto the wider civil and political environment.

3. Digital Transformations for Supporting Next-Generation Labour (NEXT). Тривалість проєкту / Duration – 01.11.2023–31.10.2026. Coordinator – Slovenska Technicka Univerzita v Bratislave, Slovakia. IFNUL Responsible PersonAssociate Professor Vitaliy Kukharskyy

Цифрові трансформації для підтримки робочої сили наступної генерації. Мета проєкту: запровадження неформальної позашкільної освіти з питань цифрових навичок, м’яких навичок, психічного здоров’я та правових аспектів цифровізації для студентів; підготовка викладацького складу ЗВО з метою забезпечення студентів кваліфікованими тренерами, які можуть допомогти їм у неформальному навчанні; розробка інноваційних навчальних ресурсів відповідно до новітніх тенденцій у сфері цифрових технологій; посилення командної роботи студентів у рамках конкурсу проєктів командної роботи та цифрових навичок студентів через конкурс студентських проєктів; створення передових лабораторій в українських університетах для метаверсійних комунікацій.

Digital Transformations for Supporting Next-Generation Labour. The objectives of the NEXT project are the following: introducing informal extracurricular education on digital skills, soft skills, mental health, and digitalization’s legal aspects to students; training academic staff of HEIs in order to support learners with qualified coaches who can assist them in their informal studies; developing innovative learning resources in line with the newest trends in digital technologies; enhancing students’ teamwork and digital skills through student projects contest; establishing advanced laboratories in Ukrainian universities for Metaverse-like communications.

4. Students’ Personalised Learning Model, Based on the Virtual Learning Environment of Intellectual Tutoring “Learning with No Limits” (SMART-PL). Тривалість проекту/Duration – 19.11.2022-18.11.2025. Coordinator – Tallinn University of Technology, Estonia. IFNUL Responsible PersonAssociate Professor Vitaliy Kukharskyy

Модель персоналізованого навчання студентів на основі віртуального навчального середовища інтелектуального тьюторства «Навчання без обмежень» (SMART-PL). Метою проекту є впровадження моделі персоналізованого навчання на основі віртуального навчального середовища як комплексу засобів навчання: SMART-платформи для віртуального персоналізованого навчання та формуючого оцінювання студентів; коворкінг-центри з обладнанням для організації гібридного навчання, що підвищує ефективність навчального процесу та надає більше можливостей як викладачам, так і студентам.

Students’ Personalised Learning Model, Based on the Virtual Learning Environment of Intellectual Tutoring «Learning with No Limits» (SMART-PL). The goal of the project is to introduce a model of personalised learning, based on the virtual learning environment as a set of learning tools: SMART online platform for virtual personalised learning and formative student assessment; сo-working centre with equipment for organising hybrid learning, which increases the educational process’s efficiency and gives both teachers and students more opportunities.

5. Universities-Communities: Strengthening Cooperation (UNICOM). Тривалість проекту/Duration – 01.02.2023-31.01.2027CoordinatorUniversity of Genova, Italy. IFNUL Responsible Person – Associate Professor Oksana Holovko-Havrysheva

Університети-громади: посилення співпраці (UNICOM). Метою проекту є розробка політики Міністерства освіти і науки України щодо посилення третьої місії українських університетів та поширення кращих практик співпраці між університетами та громадами на основі застосування відповідного досвіду країн ЄС (Італії, Німеччини, Швеції, Чехії та Латвії) задля посилення соціальної ролі університетів та активізації їхньої взаємодії з громадами за допомогою використання ефективних моделей кооперації, розроблених для забезпечення соціальної згуртованості, стійкості та сталості.

Universities-Communities: Strengthening Cooperation (UNICOM). The project aims at the elaboration of the policy of the Ministry of Education and Science of Ukraine on enhancing the third mission of Ukrainian Universities and fostering best practices of cooperation between HEIs and communities based on application of the relevant experiences of EU states (Italy, Germany, Sweden, Czech Republic and Latvia). A set of activities is developed focusing on enhancing universities’ social role and boosting university-community engagement incorporating efficient models of interaction between the communities and universities developed to ensure social cohesion, resilience, sustainability.

6. Development of the Model and Common Information Space of Virtual Exchange Programs (MOVEx). Тривалість проекту/Duration24.11.2022-23.11.2025. Coordinator – Wrocław University of Science and Technology, Poland. IFNUL Responsible Person – Associate Professor Vitaliy Kukharskyy

Розробка моделі та єдиного інформаційного простору Програм віртуальних обмінів (MOVEx). Метою проекту є організація ефективної Програми віртуальних обмінів як платформи для професійної та міжкультурної взаємодії, обміну досвідом, забезпечення якісних освітніх послуг та створення умов для розвитку навичок співпраці та комунікації молоді, а також розширення доступу до міжнародного навчання для кожного студента, незалежно від його умов, походження чи здібностей, особливо в час, коли мобільність та фінансові можливості студентів обмежені.

Development of the Model and Common Information Space of Virtual Exchange Programs (MOVEx). The project aims at organizing an effective Virtual Exchange Program as a platform for professional and intercultural interaction, exchange of experience, to ensure high-quality educational services and create conditions to develop collaboration and communication skills of young people and broaden access to international learning for every student, regardless of their circumstances, background or ability, especially at a time when student mobility is limited and finances are constrained.

Проєкти співпраці у сфері вищої освіти / Cooperation partnerships in education, training and youth (KA220-HED) Projects

1. Erasmus Gap. Тривалість проєкту / Duration – 01.10.2023 – 31.01.2026.  Coordinator – University of Versailles Saint-Quentin-en-Yvelines, France. IFNUL Responsible Person Associate Professor Vitaliy Kukharskyy 

Дослідження прогалини між студентською мобільністю та загальною кількістю студентів ЗВО. Мета проєкту: привернути увагу до наявного розриву між студентами, які мають реальні можливості для мобільності, і тими, хто їх не має. В результаті проєкту буде розроблено набір інформації та рекомендацій, що описують зміни та інклюзивні підходи, впровадження яких необхідне для зменшення цього розриву.  

Erasmus Gap. The aim of the project is to draw attention to the existing gap among students with realistic opportunities for mobility and those without. It will provide a wide set of data and recommendations to enable institutions and policy-makers to adopt a more inclusive approach to reduce the gap.  

2. STEM Skills for Humanities. Тривалість проєкту / Duration – 01.11.2023 – 31.10. 2025. Coordinator – University of Macerata. IFNUL Responsible Person – Oleksandra Antoniv. 

«Навички STEM для гуманітаріїв». Мета проєкту: розвиток навичок STEM (більш відомого підходу для застосування в галузі природничих наук) у сфері гуманітаристики як серед викладачів, так і серед студентів. У центрі уваги проєктне навчання, проблемно-орієнтований підхід у процесі здобування гуманітарних знань та їх імплементація в навчальний процес. 

STEM Skills for Humanities. The goal of the project is to develop STEM skills in the field of humanities among both educators and students. The focus is on the project-based learning and problem-based approach in the process of acquiring humanitarian knowledge as well as their implementation in the educational process. 

3. EUNIVERSE (асоційоване партнерство). Тривалість проєкту / Duration – 01.10.2023 – 30.09.2026. Coordinator – University of Poitiers, France. IFNUL Responsible Person – Oksana Molderf. 

EUNIVERSE. Мета проєкту: покращення інституційного середовища для організації вхідної і вихідної мобільності, активне сприяння створенню умов для успішного залучення іноземних студентів, а також сприяння засвоєнню та впровадженню найкращих практик шляхом академічного обміну.  

EUNIVERSE. The aim of this project is to improve the institutional environment for incoming and outgoing mobility, actively contribute to the establishment of conditions favorable to the inclusion and success of international students and facilitate the appropriation and the implementation of good practices through exchanges between mobility stakeholders, including students. 

 

Програма Еразмус+ за напрямом KA2 – Попередні проекти в ЛНУ / Erasmus+ Key Action 2 Previous Projects at IFNUL

1. 619451-EPP-1-2020-1-NL-EPPKA2-CBHE-JP-International Students Adaptation and Integration (INTERADIS). Тривалість проекту / Duration – 15.10.2020-14.11.2023. Coordinator – Netherlands Business Academy, the Netherlands. IFNUL Responsible Person – Associate Professor Vitaliy Kukharskyy

Проект «Інтеграція та адаптація іноземних студентів» (INTERADIS). Метою проекту є інтеграція іноземних студентів до культурного, етнічного, соціального середовища України та Європейського союзу, підвищення кваліфікації академічних працівників щодо особливостей роботи з іноземними студентами, розбудува потенціалу міжнародних офісів, підвищення якості надання адміністративних послуг.

Project “International Students Adaptation and Integration” (INTERADIS). The goal of the project is to integrate international students into Ukrainian and European educational space by the means of cultural, ethnic, social and academic assets.

2. 619227-EPP-1-2020-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP-University Teachers’ Certification Centres: Innovative Approach To Promotion Teaching Excellence (UTTERLY). Тривалість проекту / Duration – 15.01.2021-14.01.2023. Coordinator – Ivan Franko National University of Lviv, Ukraine. IFNUL Responsible Person – Associate Professor Vitaliy Kukharskyy

Проект «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання» (UTTERLY). Метою проекту є демонополізування формальних систем професійного розвитку та сертифікації викладачів університетів шляхом створення чотирьох незалежних Національних центрів сертифікації викладачів та десяти їхніх філій, які будуть об’єднані в мережу та зосередяться на підвищенні якості викладання в університетах.

Project “University Teachers’ Certification Centres: Innovative Approach To Promotion Teaching Excellence” (UTTERLY). The goal of the project is to de-monopolize formal systems of professional development and certification of university teachers by creating four independent National Centers for Teachers’ Certification and ten branches, which will be networked and focused on improving the quality of teaching in universities.

3. 598471-EPP-1-2018-1-AT-EPPKA2-CBHE-JP-Modernisation of master programmes for future judges, prosecutors, investigators with respect to European standard on human rights (CRIMHUM). Тривалість проекту / Duration – 15.01.2019-14.01.2023. Coordinator – University of Graz (Karl-Franzens-Universität Graz), Austria. IFNUL Responsible Person – Associate Professor Marta Mochulska

Проект «Модернізація магістерських програм для майбутніх суддів, прокурорів, слідчих з урахуванням європейських стандартів з прав людини» (CRIMHUM). Метою проекту з урахуванням синергії з проектом TRADIR, полягає у модернізації навчання у найбільш консервативній сфері юриспруденції, для задоволення потреб роботодавців та суспільства, що базуються на пріоритеті Закону, шляхом розробки та запровадження спеціалізованої магістерської програми з кримінального судочинства, що базується на Керівній Концепції.

Project “Modernisation of master programmes for future judges, prosecutors, investigators with respect to European standard on human rights” (CRIMHUM). The goal of the CRIMHUM Project, taking into account the synergy with TRADIR Project, is to modernize training in the most conservative field of jurisprudence, so that to meet the needs of employers and society, based on the priority of the Law, through the development and implementation of a specialized Master’s program in criminal justice based on the Guiding Concept.

4. 598964-EPP-1-2018-1-UK-EPPKA2-CBHE-JP-Journalism Education for Democracy in Ukraine: Developing Standards, Integrity and Professionalism (DESTIN). Тривалість проекту / Duration – 15.11.2018-14.11.2021. Coordinator – Bath Spa University, United Kingdom. IFNUL Responsible Person – Associate Professor Nataliia Habor

Мета та завдання проекту: 1. Реформування навчальних планів: реформувати, почати поширювати та оцінювати нові / переглянуті навчальні плани для 9 програм бакалаврату та 11 програм магістратури з журналістики (по 2 плани в кожному з 10 українських університетів-партнерів) та інституційний контроль якості академічних програм, щоб усі нові/переглянуті навчальні плани були зроблені згідно з Європейською рамкою кваліфікацій (EQF), відповідали Європейським стандартам доброчесності та професіоналізму, покращували залученість студентів до роботи в галузі, підготовку кадрів і працевлаштування, а також дозволили співробітникам та студентам розвивати міцні та стабільні зв’язки з європейськими журналістськими факультетами та асоціаціями;

2. Навчальний план – контекст: покращити медіасередовище, в якому працюватимуть випускники факультетів журналістики: поліпшити рівень “медіа-грамотності” ключових цільових груп, надати студентам-журналістам нові можливості залучати громадськість під час навчання та підвищити обізнаність громадськості щодо життєво важливої ролі журналістів та засобів масової інформації у захисті прав громадян та підтримці цього у багатокультурній демократії.

Project goals and objectives: 1. Curriculum Reform: to reform, start to deliver and evaluate new/revised curriculum for 9 BA and 11 MA Journalism programmes (2 degrees in each of the 10 Ukrainian partner universities), and the institutional quality assurance for academic programmes, so that all new/revised programmes are aligned with European Qualifications Frameworks (EQF), meeting European standards of integrity and professionalism, improving students’ industry engagement, career preparation and employability, and enabling staff and students to develop strong and sustainable connections with European journalism departments and associations.

5. Curriculum Context: to enhance the media environment in which Journalism graduates will work: improving the ‘media literacy’ of key target groups, providing new opportunities for Journalism students to engage with public audiences during their training, and raising public awareness of the vital role of journalists and media in the promotion and protection of citizens’ rights within a multi-cultural democracy.

5. 586281-EPP-1-2017-1-EE-EPPKA2-CBHE-JP-Rethinking Regional Studies: The Baltic-Black Sea Connection. Тривалість проекту / Duration – 15.10.2017-14.10.2021. Coordinator – University of Tartu, Estonia. IFNUL Responsible Person – Professor Markiyan Malskyy

Проект “Переосмислення регіональних досліджень: Балтійсько-Чорноморський зв’язок”. Метою проекту є модернізація регіональних досліджень в Україні шляхом впровадження англомовної магістерської програми з Балтійсько-Чорноморських регіональних студій. Основним завданням проекту є збільшення потенціалу українських університетів для задоволення потреб в комплексних знаннях з дисципліни міжнародні відносини та регіональні дослідження.

Project “Rethinking Regional Studies: the Baltic-Black Sea Connection (BBSR)”. The overall objective of the project is to modernise regional studies in Ukraine through implementing an English-language MA programme in the Baltic and Black Sea region studies. At its core, the project is meant to add value to Ukrainian universities in satisfying the need for comprehensive knowledge in the discipline of international relations and regional studies.

6. 574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP-Improving Teacher Education for Applied Learning in the Field of Vocational Education (ITE-VET). Тривалість проекту / Duration – 14.10.2016-14.10.2018. Coordinator: Universitat Konstanz, Konstanz, Germany. IFNUL Responsible Person – Associate Professor Dmytro Hertsyuk

Проект “Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання” (ITE-VET). Метою проекту є поліпшення економічної ситуації в Україні шляхом удосконалення організації та підвищення якості системи професійної освіти.

Project “Improving Teacher Education for Applied Learning in the Field of Vocational Education” (ITE-VET) objective is to improve the economic situation in Ukraine by improving the structures and quality of the vocational education training system (VET).

7. 562013-EPP-1-2015-1-PL-EPPKA2-CBHE-SP-Quality Assurance System in Ukraine: Development on the Base of ENQA Standards and Guidelines (QUAERE). Тривалість проекту / Duration – 15.10.2015-14.10.2018. Coordinator – Politechnika Wroclawska, Poland. IFNUL Responsible Person – Associate Professor Vitaliy Kukharskyy

Проект “Система забезпечення якості освіти в Україні: розвиток на основі європейських стандартів та рекомендацій” (QUAERE). Метою проекту є підтримка реформування та розвитку системи забезпечення якості вищої освіти в Україні. Цілі проекту передбачають розробку інструментів для сталого функціонування систем внутрішнього та зовнішнього забезпечення якості (ЗЯ); розвиток потенціалу ВНЗ та установ національного рівня через підвищення кваліфікації співробітників щодо впровадження інструментів ЗЯ, розбудову організаційної інфраструктури ЗЯ на різних рівнях, пілотування моделей внутрішнього та зовнішнього ЗЯ; стимулювання більш широкого залучення студентів до процесів самоаналізу у вишах; впровадження механізму самоаналізу як невід’ємного компоненту функціонування університетів.

Project “Quality Assurance System in Ukraine: Development on the Base of ENQA Standards and Guidelines” (QUAERE) is aimed at contribution to current reform of Ukrainian system of QA in higher education. The consortium plans to solve the following problems and needs that are crucial for the partner country both at national and institutional levels: need in tools ensuring effective functioning of internal and external QA systems; need in capacity building of HEIs and national QA body through training of staff to use QA tools, establishment of organizational QA infrastructure and piloting internal and external QA models, low level of student involvement in university self-assessment processes, need to make the self-assessment mechanism an integral part of university functioning.