Скерування на навчання за кордон – Здобувачі вищої освіти (студенти та аспіранти)

Список документів для оформлення наказу про скерування на навчання за кордон

У разі скерування студента Львівського національного університету імені Івана Франка на навчання/стажування/практику за кордон необхідно не пізніше, ніж за 10 днів до виїзду надіслати на електронну скриньку (ifnul.erasmusplus@gmail.com) Відділу міжнародних зв’язків скановані копії документів окремими файлами по порядку згідно вимог у форматі pdf відповідно до встановленого переліку (див. нижче).

1. Заява про скерування на навчання/стажування/практику (зразок) на ім’я ректора університету підписана студентом.

2. Офіційне запрошення сторони, що приймає (на офіційному бланку, з печаткою та підписом керівника установи, що запрошує).

3. Переклад запрошення українською мовою (без завірення).

4. Індивідуальний навчальний план академічної мобільності для учасників програм академічної мобільності, підписаний завідувачем кафедри, координатором академічної мобільності від факультету та затверджений деканом факультету (для студентів у яких термін мобільності становить більше одного місяця).

5. Витяг з протоколу (зразок) Вченої ради факультету про закордонне відрядження студента (необхідно звернутися за витягом до секретаря Вченої ради відповідного факультету).

6. Скан-копія угоди про навчання (Learning Agreement for Studies) підписана студентом та координатором академічної мобільності від факультету (тільки для учасників програми академічної мобільності Erasmus+).

7. Договір академічної мобільності здобувачів вищої освіти (зразок) – документ необхідно заповнити і підписати тільки в колонці здобувача.

* Повний комплект документів надсилається до Відділу міжнародних зв’язків (вул. Університетська, 1, ауд. 209) для оформлення наказу про скерування на навчання/стажування/практику за кордон.

Студентам, скерованим за кордон на тривалий термін, варто пам’ятати:

  • Необхідно ставити печатки у закордонному паспорті про виїзд із України і в’їзд в Україну та країни, до якої скеровують.

 

ДО УВАГИ СТУДЕНТІВ-ЧОЛОВІКІВ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ, ЯКІ БЕРУТЬ УЧАСТЬ В ПРОГРАМАХ АКАДЕМІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ!

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення зміни до Правил перетинання державного кордону громадянами України» від 02 квітня 2024 р. №366 право на перетин кордону для участі в програмах освітньої академічної мобільності терміном на 1 семестр надається виключно здобувачам-чоловікам віком 18 до 22 років, що навчаються за бакалаврськими ОП.

Підтвердними документами для здобувачів освіти закладів вищої освіти України державної або комунальної форми власності, які є учасниками програм освітньої академічної мобільності, є:

довідка від закладу вищої освіти України (зразок) щодо направлення учасника програми освітньої академічної мобільності для навчання в іноземному закладі освіти із зазначенням підстави співробітництва, строку навчального семестру за кордоном, відсутності за результатами двох останніх семестрів (півріч) негативних оцінок і фактів перескладання заліків і екзаменів та підтвердження рівня володіння здобувачем освіти мовою викладання в іноземному закладі освіти;

копія договору академічної мобільності (зразок), засвідчена закладом освіти України в установленому порядку;

е-квиток студента, перевірений засобами Порталу Дія за допомогою електронних пристроїв шляхом зчитування або введення унікального електронного ідентифікатора;

військово-облікові документи з відповідними відмітками районного (об’єднаного районного), міського (районного у містах, об’єднаного міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки.

УВАГА! Для отримання підтвердних документів студенти-чоловіки мають:

  1. Заповнити свої дані в довідці від закладу вищої освіти і надіслати нам на електронну скриньку (ifnul.erasmusplus@gmail.com). Ми роздруковуємо довідку на бланку і віддаємо студентові для підпису в деканаті.
  2. Заповнити і підписати тільки в колонці здобувача договір академічної мобільності та принести його на підпис разом із підписаною в деканаті довідкою в ауд. 209 (вул. Університетська, 1).
  3. Забрати готові документи (довідка і договір).

З усіма питаннями щодо військово-облікових документів просимо звертатись виключно у Ваш ТЦК чи телефонувати в Держприкордонслужбу України.

 

Список документів для оформлення наказу про повернення з навчання/стажування/практики

Після повернення із навчання/стажування/практики до ЛНУ ім. Франка впродовж 3 робочих днів студент/acпірант надcилає на електронну скриньку (ifnul.erasmusplus@gmail.com) Відділу міжнародних зв’язків скановані копії у форматі pdf таких документів:

1. Заява про повернення (зразок) на ім’я ректора університету підписана студентом. На заяві повинна бути віза координатора академічної мобільності на факультеті із зазначенням погодження та термінів відтермінування сесії.

Якщо студент з якихось непередбачуваних причин повернувся в Україну достроково, то потрібно надіслати впродовж 3 робочих днів у Відділ міжнародних зв’язків заяву про повернення (з позначкою достроково в заяві) для оформлення наказу про повернення.

* Заява надсилається до Відділу міжнародних зв’язків (вул. Університетська, 1, ауд. 209) для оформлення наказу про повернення із навчання/стажування/практики.