Конкурс на отримання стипендій на навчання/стажування в Бухарестському університеті (м. Бухарест, Румунія) в рамках програми Erasmus+

Львівський національний університет імені Івана Франка є партнером проекту програми «Еразмус + КА1 — Міжнародна Кредитна Мобільність» з Бухарестським університетом (м. Бухарест, Румунія), який фінансує Європейський Союз та Агенція Еразмус Плюс в Румунії.

ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТА АСПІРАНТІВ

ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРАЦІВНИКІВ


ДЛЯ СТУДЕНТІВ
Відповідно до умов проекту студенти I курсу магістратури та аспіранти денної форми навчання таких факультетів ЛНУ імені Івана Франка:

1. Філософський факультет (кафедра філософії, кафедра історії філософії, кафедра історії та теорії культури)

мають можливість навчатися в Бухарестському університеті упродовж 5 місяців у другому семестрі 2021/2022 н.р.

УВАГА! На форму академічної мобільності в другому семестрі 2021-2022 року можуть вплинути епідеміологічна ситуація та карантинні обмеження в країні перебування.

Кандидати повинні відповідати таким вимогам:

– бути студентом (кою) вищевказаних кафедр ЛНУ імені Івана Франка;
– володіти англійською або румунською мовою не нижче рівня В2.

Переможцям конкурсу виплачуватимуть щомісячну стипендію (800 євро) та відшкодують витрати на проїзд за кошти проекту.

I ЕТАП КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ

Для здобуття індивідуального гранту необхідно до 22 листопада 2021 року (включно) надіслати до Відділу міжнародних зв’язків Університету такі документи АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ:

● аплікаційну форму (Student Application Form) – прохання заповнювати тільки на комп’ютері;
● резюме/ СV (формат Europass) ;
● фотокопію закордонного паспорту;
для студентів – сканкопію студентського квитка (укр. мовою); для аспірантів – довідку про навчання в аспірантурі в ЛНУ (див. зразки);
для магістрів – оригінал диплому бакалавра та додатку до диплому; для аспірантів – оригінал дипломів бакалавра, магістра та додатку до дипломів (див. зразки);
● сертифікат про підтвердження знання англійської або румунської мови не нижче рівня В2 (перевага надаватиметься офіційним сертифікатам, таким як TOEFL, IELTS тощо). У випадку відсутності сертифіката необхідно заповнити Language Assessment Sheet, який потрібно завірити у викладача іноземної мови та поставити мокру печатку в деканаті;
для аспірантів – план дослідження (максимальний обсяг – 2 сторінки формату А4).

II ЕТАП КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ

Для отримання номінаційного листа (Nomination Letter Home University) номіновані після завершення I етапу конкурсного відбору кандидати мають до 26 листопада 2021 року (включно) додатково надіслати до Відділу міжнародних зв’язків Університету (вул. Університетська, 1, ауд. 209) такі документи АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ:

● підписаний студентом/аспірантом та координатором академічної мобільності від факультету план навчання (вимога набрати під час мобільноcті мінімум 30 кредитів ECTS за один семестр) у Бухарестському університеті – Learning Agreement for Studies (інструкція щодо заповнення плану навчання);
● мотиваційний лист (максимальний обсяг – 1 сторінка формату А4).

Перелік курсів для складання індивідуального плану навчання в Бухарестському університеті: https://unibuc.ro/wp-content/uploads/2019/07/UB-Courses-catalogues-2019.docx

Зразки оформлення допоміжних документів: https://international.lnu.edu.ua/outgoing-mobility/main-documents/transcripts/

Всі документи необхідно надіслати (скановані копії по порядку згідно вимог одним файлом у форматі PDF, максимальний розмір – 15 Мб) на електронну скриньку: ifnul.erasmusplus@gmail.com

У полі електронного листа Subject та в назві pdf-файлу обов’язково треба вказати назву університету, прізвище претендента та тип мобільності (зразок – Bucharest_Petrenko_Student). Будь-які документи, надіслані після вказаного терміну та листи, які матимуть в темі листа іншу назву не будуть прийняті до розгляду.

Детальна інформація про Бухарестський університет: https://unibuc.ro/international/programul-erasmus/studenti-erasmus/?lang=en

* Просимо звернути увагу, що кожен учасник самостійно покриває витрати на страхування та витрати пов’язані з отриманням дозволу на проживання в країні перебування під час мобільності. Сума витрат на подорож базується не на ціні самого квитка, а вираховується відповідно до відстані від домашнього до приймаючого університету за допомогою онлайн-калькулятора: http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/tools/distance_en.htm


Процедура зарахування. Відділ міжнародних зв’язків інформує учасників про результати конкурсу. На підставі критеріїв відбору (за кожен окремий пункт критеріїв учасник отримує бали) формується рейтинговий список найсильніших кандидатів в порядку спадання, що дозволяє згодом сформувати список номінованих кандидатів на участь у програмі мобільності та резервний список. Відділ надсилає список номінованих осіб до університету, який приймає учасників мобільності в рамках програми Erasmus+. Остаточне рішення про прийняття або неприйняття номінованих кандидатів ухвалюється приймаючою стороною. У випадку відмови від участі у програмі мобільності номінованої особи, учасники з резервного списку подаються на розгляд приймаючого університету, відповідно до черговості у рейтинговому списку.


ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Відповідно до умов проекту викладачі та адміністративні працівники (координатори програм мобільності) таких факультетів ЛНУ імені Івана Франка:

1. Філософський факультет (кафедра філософії, кафедра історії філософії, кафедра історії та теорії культури)

мають можливість пройти стажування в Бухарестському університеті упродовж 5 днів у другому семестрі 2022/2023 н.р.

Кандидати повинні відповідати таким вимогам:

– бути викладачем(кою)/адміністративним працівником вище вказаних кафедр ЛНУ імені Івана Франка. УВАГА! Можливі обмеження для виїзду за кордон в умовах оголошеного воєнного стану в Україні для осіб чоловічої статі віком від 18 до 60 років;
– володіти англійською або румунською мовою не нижче рівня B2.

Переможцям конкурсу виплачуватимуть стипендію та відшкодують витрати на проїзд за кошти проекту.

Для здобуття індивідуального гранту необхідно до 31 січня 2023 року (включно) надіслати до Відділу міжнародних зв’язків Університету (вул. Університетська, 1, ауд. 209) такі документи АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ:

● резюме/СV (формат Europass);
● фотокопію першої сторінки закордонного паспорту;
● довідку з місця роботи (див. зразок). Довідка також може бути підписана деканом факультету або керівником структурного підрозділу;
● підписаний викладачем та координатором програм мобільності на відповідному факультеті з проставленою печаткою факультету план стажування (Mobility Agreement) / та координатором програм мобільності на відповідному факультеті з проставленою печаткою факультету план стажування план стажування в Бухарестському університеті (Mobility Agreement for Training) ;
● мотиваційний лист (максимальний обсяг – 1 сторінка формату А4).
для викладачів – сертифікат про підтвердження знання англійської або румунської мови не нижче рівня B2 (перевага надаватиметься офіційним сертифікатам, таким як TOEFL, IELTS тощо). У випадку відсутності сертифіката необхідно заповнити Language Assessment Sheet, який потрібно завірити у викладача іноземної мови (завідувача кафедри) та поставити печатку в деканаті;
для викладачів – лист підтримки з приймаючого університету (Letter of Support by the Host University). Лист підтримки – це попереднє запрошення, яке видається заявнику з боку приймаючого університету. Цей лист має бути написаний і підписаний уповноваженим представником примаючої сторони (професор, завідувач кафедри, інші науково-педагогічні працівники), який готовий прийняти заявника у випадку, якщо заявник буде номіновананий на отримання гранту.

Зразки оформлення допоміжних документів: https://international.lnu.edu.ua/outgoing-mobility/main-documents/transcripts/

Всі документи необхідно надіслати (скановані копії по порядку згідно вимог одним файлом у форматі PDF, максимальний розмір – 15 Мб) на електронну скриньку: ifnul.erasmusplus@gmail.com

У полі електронного листа Subject та в назві pdf-файлу обов’язково треба вказати назву університету, прізвище претендента та тип мобільності (зразок – Bucharest_Petrenko_Staff). Будь-які документи, надіслані після вказаного терміну та листи, які матимуть в темі листа іншу назву не будуть прийняті до розгляду. Будь-які документи, надіслані після вказаного терміну, не будуть прийняті до розгляду.

Детальна інформація про стажування: https://unibuc.ro/international/programul-erasmus/?lang=en

УВАГА! Для участі аспірантів та викладачів ЛНУ ім. Франка у програмах академічної мобільності обов’язковим є встановлення попереднього контакту із приймаючим професором / кафедрою / науковим центром / неакадемічним підрозділом (окрім staff training weeks). Встановлення такого контакту є особистою відповідальністю аспіранта чи викладача університету (відділ міжнародних зв’язків може надати консультаційну допомогу).

Просимо також звернути увагу, що кожен учасник самостійно покриває витрати на страхування та витрати пов’язані з отриманням дозволу на проживання в країні перебування під час мобільності. Сума витрат на подорож базується не на ціні самого квитка, а вираховується відповідно до відстані від домашнього до приймаючого університету за допомогою онлайн-калькулятора: http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/tools/distance_en.htm


Процедура зарахування. Відділ міжнародних зв’язків інформує учасників про результати конкурсу. На підставі критеріїв відбору (за кожен окремий пункт критеріїв учасник отримує бали) формується рейтинговий список найсильніших кандидатів в порядку спадання, що дозволяє згодом сформувати список номінованих кандидатів на участь у програмі мобільності та резервний список. Відділ надсилає список номінованих осіб до університету, який приймає учасників мобільності в рамках програми Erasmus+. Остаточне рішення про прийняття або неприйняття номінованих кандидатів ухвалюється приймаючою стороною. У випадку відмови від участі у програмі мобільності номінованої особи, учасники з резервного списку подаються на розгляд приймаючого університету, відповідно до черговості у рейтинговому списку.